längesen nu

yes igår fick jag jullov :D
wohoo men mina betyg ska vi inte snacka om ... :o

snart ska jag in till grannarna och baka pepparkaks hus annars blir det en laat dag :D
jul om två dagar :D

ne men nu ska jag gå och fixa i ordning mig lite
(
jag är sur just nu för ett av mina paket blev fel så jag måste mot min vilja in till stan imorn med)

puss :*

ps.
ge förslag till vad jag kan skriva om till min mejl adress [email protected]


så fint kommer mitt pepparkakshur bli ... kommer en bild senare näär vårat är klart :) <333

Kommentarer
Postat av: ♥Emmy♥

Haha, shit jag trodde du hade gjort pepparkaks huset jag bah: O...M...G!!!!!!!!!!!

2011-01-30 @ 14:37:07
URL: http://coolaemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0