is it love or is it art?

har inte hunnit skriva på 2 dar?!?

idag var jag på min systers tävling o stod i kiosken och typ skrev poäng åt dom andra som stod i kiosken
ja fick vara provsmakare på ett 2 snart 3 år gammalt tuggummi haha men de smaka väl sådär haha men
jag fick 2x 5 såna för att ja prov smaka haha snällt va ...
men ja en lång tävling min syster kom på fjärde plats de ja tyckte va coolt som hon gjorde var flikis på bommen
filikis är som en bakåt volt fast med händer i men lixom på bomen som är kanske 5cm bred ;o
men nu ska man väl ha lite lördags mys :D det gillas (y)

imorn äre första lucia tåget med klassen på majblomman ^^
förra året gick de inte såå jätte bra där men man får hoppas inte de händer iår ;)

puss :*


gooda tuggummin ...


riktigt fin!


back to halloween(suddbild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0