woah woah woah

wihouh helg o ledigt tänker alla utom dom som går i musikklass i norrköping !
för vi har yttligare en svettig, stinkande, jobbig repitionsdag imorn till klockan 15.00
då vi har konsert i ca 2h o sen ska min klass ha luciatåg kl. 19.00 o då äre ingen idé att åka hem så
då får man dra på stan i 2 timmar typ LÄNGTAR REDAN TILLS IMORN! -.-
POSITIVT! POSITIVT!

har iallafall komp-dag på tis men har 2 lucia tåg då .. aja sånt är livet i MUSIK*******KLASS

nu sitter jag och längtar som tusan till jullovet såå himla mycket!
kan de inte bli jul lov denna vecka? ..
men nej, nej man får väl lida i skolan till den 21:de ------

men hoppas att ni läsare får än sjukt slappare helg än jag!:*
PUSSOKRAM


älskar mina boots btw ;)


haha ..

Kommentarer
Postat av: johannatown, här handlar allt om bara mig♥

hahaha, hur gammal bild ?

2010-12-10 @ 20:26:48
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0